Modernizace a dostavba ŽST Praha Masarykovo nádraží
Účelem stavby je celková rekonstrukce železničního svršku a sanace železničního spodku, vybudování nových bezbariérových nástupišť u všech devíti kolejí, zřízení platformy zastřešení pro mimoúrovňový přístup na nástupiště z ulic Hybernská a Na Florenci a napojení na okolní objekty též od křižovatky U Bulhara a podél ulice Na Florenci, vybudování nového zastřešení na všech nástupištích, umožnit převádět jízdní kola přes kolejiště a propojit tak územně plánovací dokumentací sledované cyklostezky v ulicích Opletalova a Na Florenci, nahradit stávající orientační systém novým, včetně hlasových majáčků a hmatových štítků, rekonstrukce trakčního vedení, doplnění nové světelné signalizace křižovatky Hybernská – Opletalova pro snadnější a bezpečnější přechod křižovatky.
Základní přehled o stavební akci:
- Stupeň dokumentace v režimu BIM: DSP a PDPS.
- Celkové investiční náklady: 3,5 mld. Kč.
- Zpracovatel: SUDOP Praha a.s.
- SOD podepsána: 11/2020.
- Dokončení projektu: 2/2023.
- Předpokládaný termín stavby: 1/2024 – 12/2026.
Společné datové prostředí:
- Bentley ProjectWise.
Podrobný popis cílů BIM projektu:
V dokumentu: Modernizace a dostavba ŽST Praha Masarykovo nádraží.pdf
Soubory ke stažení
Modernizace a dostavba ŽST Praha Masarykovo nádraží (297.1 kB) |